Thursday, September 23, 2010

Zuhier Inviting Everyone!

Hello2...

Dalam usaha untuk merancakkan blog ini, aku nak buat pengumuman!
HAHA
Kepada mereka mereka yang dah balik ke tanah air tercinta yakni UK dan US,
Selamat Pulang! Sesiapa yang baru nak bertolak, semoga kapal terbang anda tidak meletup di tengah tengah udara okay! hehe.. nnt aku inform korang kalau aku ada vision final destination 5 eh! HAHAHAHA.

weh isi kandungan yang sebenarnya adalah,
Zuher ajak semua orang datang open house dia ahad ni bertarikh 26/09/2010
Sesiapa yang berkesempatan, silalah datang. Jom la pegi! bile lagi nak jumpe zuher.
dia dah lah anti-sosial! HAHA. Yang bestnya dia buat dari pukul 8 am sampai 12 tgh hari. so sesapa yang nak pegi tapi rasa awal sangat, dtglah umah aku malam tuh. rumah aku ngan zuher dekat je. 5 minit je.

k ah. bye!

k lah,

0 mistakes!: